17 Ekim 2014 Cuma



Merhabalar :))
Son günlerim yoğun, yorucu ama çok keyifli geçti.
Bir yanda Antrepoda devam eden fashion week bir yandaysa filmekimi.
Çoğunlukla ödüllü filmleri izlemeye çalıştım. Gerçekten de harika filmler izledim. 
İzlediğim, gördüğüm, okuduğum şeylerin derinliği olmasına, bana birşeyler katmasına özen göstermeye çalışırım. Bu bakımdan oldukça tatmin edici, derinliği olan, insan duygularını insana anlatan filmler izledim. Ve çok keyif aldım. Filmlerle ilgili detaylı bir yayın önümüzdeki günlerde hazırlayabilirim.


Uzun birgünün ardından kıramadığım bir arkadaşım aradı ve fashion week sonrası after partiye davet etti. Bu görüntülerde dün akşamdan ķaraköy sokaklarından

Elbise zara
Deri Ceket Massimo Dutti
Botlar zara
Çanta YSL
Bilekliklerim Mynita

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder