9 Aralık 2014 Salı

Alışveriş şenliği

Merhabalar :)



Bugün blogda şenlik var :))
Crate&barrel in yılbaşı için düzenlediği alışveriş şenliğinde sizin için gözlemlediklerim ve sevdiklerime yer verdim. 
İşi dolayısıyla gidemeyenler ve merak edenler için  detaylı çekimler yaptım.
Şenlikte ağırlıklı olarak benim ve çoğu kadının da bayıldığı takı ve mücevher standları var.
Hemen hemen herkesin kendi zevkine göre takı bulması mümkün.
Ayrıca ev dekorasyonu yine az da olsa kadin ve çocuk giyim, çiçek ve çikolata gibi ürünlere yer verilmiş.


İlk uğradığım ve çok sevdiğim, her takısını severek kullanacağım Crysellas ta detaylı çekimler yaptım. 








Şenlikten görüntüler
















Peki şenlikte ne giydim?
Kazak  zara 
Etek sandro (brandroom)
Çorap calzedonia 
Çizme zara
Saç aksesuarı gaios design 
Bileklik Juice Couture 
Çanta fendi 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder