18 Haziran 2015 Perşembe

Romantik :)



Kısa aralıklarla yeniden merhaba :)
Arayı hızla kapatacağımı söylemiştim :)
Bugün romantik bir hava esiyor bende..


İnsanın ruh hali gün be gün değişiyor ,
kombin seçimi de hep ruh haline göre oluyor. 
En azindan benim öyle :)) 
Pudra rengin romantik havası beni hemen sariverdi. 


Siyahla kombinleyip minik topuklarla biraz klasik biraz şık bir hava vermeye çalıştım.
Minik topuklar destekleyicim oldu tüm gün koşturmacasında.
 Hem rahat hem şıklık kattı bana :)
Dolabınızdaki midi boy eteğinizi, balerin topuzunuzla, küçük topuklularınızla ya da babetlerinizle romantik hale getirmeye ne dersiniz ? ;))




Triko - Topshop
Etek - Zara
Çanta - Givenchy 
Ayakkabı - Valentino
Gözlük - Retrosuperfuture
Bileklik - Mynita 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder