12 Ocak 2015 Pazartesi



Merhaba :)
Bugün blogda karışık desenler var.
Karışık desenleri birarada kullanmaktan hep kaçınırız. Genelde hata yapmaya çok müsait oluruz çünkü.  Burda en önemli detay kıyafetinizi sade tutup baskın olan parçaları aksesuarda kullanmak.
Hata yapma şansını azaltıyor bu. Büyük parçalarda leopar, ekose yada puantiye gibi karışık desen  kullaniyorsam eğer, diğer bütün detaylarin çok sade olmasına özen gösteririm. İki baskın desen kullanacaksanız da aynı şeyi yapın derim.
 Geri kalan herşey çok sade olsun hatta çantanız kıyafetinizde kaybolsun. Çantanın hiç gözükmüyor gibi olması sadece kullandığınız  detayı vurgulayacak,  göz yormayacaktır ;)
Bugün siyah kalem elbisemi aslında gömlek olan ama benim ceket olarak da kullandiğim parçayla kombinledim.
Soğukta bikaç haftadır bot ve çizme giymekten sıkıldığım için spor ayakkabı tercih ettim. 
Kıyafetimdeki sadeliğe güvenerek puantiye seçtim  eğlenceli pazara yakışsın istedim :)
Büyük kırmızı ekose şalım da kombinimin vurgulayıcı detayı oldu. 
Bana göre puantiyeye ekose, çizgiye de leopar yakışır , denemekten korkmayın ;)














Peki bugün karışık neler giydim?

Triko elbise  zara
Gömlek  zara
Spor ayakkabı adidas 
Ekose şal zara
Çanta fendi peakaboo
Çorap calzedonia 
Gözlük ray-ban



1 yorum:

  1. Alt üst uymamış, Bu sefer beğenmedim. Babet giysen bile daha iyiydi. şal bağlama şeklinde ortama darbuka olmuş.İnşallah daha iyi olacak :)

    YanıtlaSil